OFERTE SEAP

 

Anunturi de achizitie publicate pe SICAP luna decembrie 2019

Anunturi de achizitie 03.12.2019:

Achizitie_initiata_catalog

Achizitie_initiata_catalog (1)

Achizitie_initiata_catalog (2)

Achizitie_initiata_catalog (3)

Achizitie_initiata_catalog (4)

Achizitie_initiata_catalog (5)

 

Anunturi de achizitie

Anunturi de achizitie publicate pe SEAP 21.02.2019

Anunturi de achizitie publicate pe SEAP

1.Descriere contract

Achizitie 100 tuburi  fluorescente model - TUB FLUORESCENT T8 30W/6400K TG15-10037 preferabil marca Philips

Conditii referitoare la contract:

Livrarea produselor si facturarea se va efectua in baza de contract. Plata se va face cu OP in termen de maxim 30 zile conform contract .Pretul total al ofertei va include cheltuieli transport.. Produsele vor fi insotite obligatoriu de certificat de garantie, calitate/conformitate.Produsele care la receptia calitativa se constata ca sunt neconforme, se vor inlocui pe cheltuiala furnizorului. Deasemenea produsele care se defecteaza in perioada de garantie, vor fi inlocuite pe cheltuiala furnizorului in max. 5 zile lucratoare, de la data comunicarii in scris a beneficiarului.

Conditii de participare:

Achizitia directa se va derula prin intermediul Catalogului electronic SEAP si se vor transmite cereri de ofertare catre operatorii economici care au publicat oferta personalizata in urma prezentului anunt de publicitate. In aceasta etapa a achizitiei se va solicita operatorilor economici transmiterea prin e-mail a ofertei financiare cu centralizatorul de preturi completat, semnat si stampilat.

Criterii de atribuire:

Cel mai mic pret. Termen de livrare maxim 5 zile.

 

 

2.Descriere contract

Compresor aer cu surub

Conditii referitoare la contract:

Motor (kW) 7.5 Debit (l/min) 1500 Presiune lucru (bar) 10 Rezervor aer (litri) 500 Uscator aer inclus Control functionare si alarme microprocessor Antrenare motor - compressor curea Nivel zgomot dB 69 Alimentare V400/50HzProducatorFINI

Conditii de participare:

Societati acreditate in domeniul distributiei sau comercializarii de tehnica de lucru. Produsele vor fi noi, insotite de certificat de calitate si conformitate, certificat de eficienta a clasei energetice si certificate de garantie. Pretul produselor va include transportul pana la sediul companiei din sos Giurgiului nr.260

Criterii de atribuire:

Pretul cel mai mic. Termen maxim de livrare 5 zile.

Informatii suplimentare:

Achizitia directa se va derula prin intermediul Catalogului electronic SEAP si se vor transmite cereri de ofertare catre operatorii economici care au publicat oferta personalizata in urma prezentului anunt de publicitate. In aceasta etapa a achizitiei se va solicita operatorilor economici transmiterea prin e-mail a ofertei financiare cu centralizatorul de preturi completat, semnat si stampilat. Nu se accepta oferte partiale. Livrarea produselor si facturarea se va efectua in baza de contract.Plata se va face cu OP in termen de maxim 30 zile conform contract .Pretul total al ofertei va include cheltuieli transport, manipulare necesare pentru indeplinirea comenzii, se exprima in ron cu TVA. Deasemenea produsele care se defecteaza in perioada de garantie, vor fi inlocuite pe cheltuiala furnizorului in max. 5 zile lucratoare, de la data comunicarii in scris a beneficiarului. Relatii suplimentare la email office@serviceciclop.ro, gabitutueanu@yahoo.com, sau tel 0740280349.

 

 

3.Descriere contract:

Achizitia urmatoarelor componente: Rola 41 mp dimensiuni 2.05x20 2 bucati pachete Poger ceara 1o litri Filtru grup - 6-8 buc Role filtru podea 75x20 ml Manopera va fi inclusa in pretul de achizitie a produselor de mai sus. Valoarea va fi exprimata in lei cu TVA inclus.

Conditii referitoare la contract:

Produsele vor fi noi, insotite de certificat de calitate si conformitate, certificat de eficienta a clasei energetice si certificate de garantie. Livrarea produselor si facturarea se va efectua in baza de contract.Plata se va face cu OP in termen de maxim 30 zile conform contract .Pretul total al ofertei va include cheltuieli transport, manipulare necesare pentru indeplinirea comenzii, se exprima in ron cu TVA. livrarea se va efectua la sediul societatii din Sos Giurgiului nr.260. Deasemenea produsele care se defecteaza in perioada de garantie, vor fi inlocuite pe cheltuiala furnizorului in max. 5 zile lucratoare, de la data comunicarii in scris a beneficiarului.

Conditii de participare:

Achizitia directa se va derula prin intermediul Catalogului electronic SEAP si se vor transmite cereri de ofertare catre operatorii economici care au publicat oferta personalizata in urma prezentului anunt de publicitate. In aceasta etapa a achizitiei se va solicita operatorilor economici transmiterea prin e-mail a ofertei financiare cu centralizatorul de preturi completat, semnat si stampilat. Nu se accepta oferte partiale. Pentru informatii suplimentare ne puteti contacta prin e-mail, la adresa office@serviceciclop.ro, gabitutueanu@yahoo.com sau la telefon 0740280349

Criterii de atribuire:

Cel mai scurt timp de livrare si executie, cel mai mic pret.

 

 

4.Denumire contract:

Set analizor+opacimetru+turometru

Descriere contract:

-Analizor de gaze independent, pentru operatiuni de testare sau inspecii oficiale. 6 afisaje cu cristal lichid (iluminate), imprimanta incorporata si posibilitatea de conectare la PC prin intermediul soft-ului -Modulul opacimetru se conecteaza la analizorul de gaze sau direct la PC prin intermediul portului serial si a soft-ului. Soft-ul opacimetrului sa permita efectuarea de teste independente sau teste oficiale conform procedurilor in vigoare. - Traductorul de turatie dotat cu sonda de temperatura permite transmisia datelor citite de la vehicul (turatie si temperatura) prin unde radio la modulul analizor gaze sau opacimetru. Citirea turatiei sa se poata efectua prin conectare direct la bateria vehiculului sau prin intermediul traductorului magnetic inclus. -Mentenanta –instruire

Conditii referitoare la contract:

Produsele vor fi noi, insotite de certificat de calitate si conformitate, certificat de eficienta a clasei energetice si certificate de garantie. Livrarea produselor si facturarea se va efectua in baza de contract.Plata se va face cu OP in termen de maxim 30 zile conform contract .Pretul total al ofertei va include cheltuieli transport, manipulare necesare pentru indeplinirea comenzii, se exprima in ron cu TVA inclus. Livrarea se va efectua la sediul societatii din Sos Giurgiului nr.260. Deasemenea produsele care se defecteaza in perioada de garantie, vor fi inlocuite pe cheltuiala furnizorului in max. 5 zile lucratoare, de la data comunicarii in scris a beneficiarului.

Conditii de participare:

Achizitia directa se va derula prin intermediul Catalogului electronic SEAP si se vor transmite cereri de ofertare catre operatorii economici care au publicat oferta personalizata in urma prezentului anunt de publicitate. In aceasta etapa a achizitiei se va solicita operatorilor economici transmiterea prin e-mail a ofertei financiare cu centralizatorul de preturi completat, semnat si stampilat. Nu se accepta oferte partiale. Pentru informatii suplimentare ne puteti contacta prin e-mail, la adresa office@serviceciclop.ro, gabitutueanu@yahoo.com sau la telefon 0720063460 sau 0740280349

Criterii de atribuire:

Cel mai scurt timp de achizitie, cel mai mic pret

 

 

5.Denumire contract:

Stand pentru verificarea frânelor si suspensiei la autoturisme si autoutilitare

Descriere contract:

Stand pentru verificarea frânelor si suspensiei la autoturisme si autoutilitare • Lăţimea de testare: 800 – 2.200 mm • Sarcina maximă pe axă: 4.000 kg • Diametru role: 202 mm • Viteza de testare: 5 km/h • Putere electrică motor: 2 x 3,7 kW; 380V • Domeniu de măsură: 0 – 8 kN • Kit 4 x 4 • Drive-off pentru iesirea facila din stand • Frecvenţa: 0 – 25 Hz • Putere electrică motor: 2 x 1,1 kW; 380V • Cantar masurare greutate axa • Unitate centrala de comandă • PC complet, Monitor LCD color 19” • Imprimantă color A4 • Interfaţă RS 232 • Soft utilizator cu bază de date+conectică • Telecomanda • Dimensiuni: 630×1.700×450 mm

Conditii referitoare la contract:

Produsele vor fi noi, insotite de certificat de calitate si conformitate, certificat de eficienta a clasei energetice si certificate de garantie. Livrarea produselor si facturarea se va efectua in baza de contract.Plata se va face cu OP in termen de maxim 30 zile conform contract .Pretul total al ofertei va include cheltuieli transport, manipulare necesare pentru indeplinirea comenzii, se exprima in ron cu TVA inclus. Livrarea se va efectua la sediul societatii din Sos Giurgiului nr.260. Deasemenea produsele care se defecteaza in perioada de garantie, vor fi inlocuite pe cheltuiala furnizorului in max. 5 zile lucratoare, de la data comunicarii in scris a beneficiarului.

Conditii de participare:

Achizitia directa se va derula prin intermediul Catalogului electronic SEAP si se vor transmite cereri de ofertare catre operatorii economici care au publicat oferta personalizata in urma prezentului anunt de publicitate. In aceasta etapa a achizitiei se va solicita operatorilor economici transmiterea prin e-mail a ofertei financiare cu centralizatorul de preturi completat, semnat si stampilat. Nu se accepta oferte partiale. Pentru informatii suplimentare ne puteti contacta prin e-mail, la adresa office@serviceciclop.ro, gabitutueanu@yahoo.com sau la telefon 0720063460 sau 0740280349

Criterii de atribuire:

Cel mai mic pret, cel mai scurt timp de achizitie.

 

 

6.Denumire contract:

Echipament pentru AC(R134a) full automat

Descriere contract:

-Complet automat (full automatic): recuperare – descarcare ulei uzat – vacuum – reincarcare ulei nou – reincarcare cu gaz – purjare aer - Display LCD (98x39mm) - Baza date digitala -Test presiune automat din tastatura - incalzire butelie gaz - Transfer USB - Program curatare instalatie masina - Pompa vacuum 72 l/min;0,1mbar - Viteza recuperare 300g/min - Compresor inalta presiune 12 cc - Butelie refrigerant: 12 l - Introducere automat solutie contrast - Imprimanta inclusa - Soft pt Kit spalare - 3 bidoane (ulei nou, ulei uzat si substanta de contrast) - Incalzire butelie gaz - Lungime furtune 3m - Rezolutie cantar ulei: 5 gr - Alimentare 220V/50Hz - Dimensiuni 57 x 63 x 103 cm - Masa: 80 kg

Conditii referitoare la contract:

Produsele vor fi noi, insotite de certificat de calitate si conformitate, certificat de eficienta a clasei energetice si certificate de garantie. Livrarea produselor si facturarea se va efectua in baza de contract.Plata se va face cu OP in termen de maxim 30 zile conform contract .Pretul total al ofertei va include cheltuieli transport, manipulare necesare pentru indeplinirea comenzii, se exprima in ron cu TVA inclus. Livrarea se va efectua la sediul societatii din Sos Giurgiului nr.260. Deasemenea produsele care se defecteaza in perioada de garantie, vor fi inlocuite pe cheltuiala furnizorului in max. 5 zile lucratoare, de la data comunicarii in scris a beneficiarului.

Conditii de participare:

Achizitia directa se va derula prin intermediul Catalogului electronic SEAP si se vor transmite cereri de ofertare catre operatorii economici care au publicat oferta personalizata in urma prezentului anunt de publicitate. In aceasta etapa a achizitiei se va solicita operatorilor economici transmiterea prin e-mail a ofertei financiare cu centralizatorul de preturi completat, semnat si stampilat. Nu se accepta oferte partiale. Pentru informatii suplimentare ne puteti contacta prin e-mail, la adresa office@serviceciclop.ro, gabitutueanu@yahoo.com sau la telefon 0720063460 sau 0740280349

Criterii de atribuire:

Cel mai mic pret, cel mai scurt timp de achizitie.

 

 

7.Denumire contract:

Echipament full automat pentru aer conditionat R1234YF+kit testare pierderi cu nitrogen

Descriere contract:

- Display LCD (98x39mm) - Complet automat (recuperare, descarcare ulei uzat, test vacuum, injectare ulei nou, incarcare freon) - Test presiune automat din tastatura - Descarcare gaz incondensabil automat - Manometre presiune - furtune lungi 3 m - incalzire butelie gaz - 3 bidoane (ulei nou, ulei uzat si substanta de contrast) - Baza date digitala cu cantitatile de freon si ulei de introdus, - Softwer 20 limbi (inclusiv romana) - Program curatare instalatie masina - Program curatare interna aparat - Program testare cu NITROGEN - Transfer USB - imprimanta inclusa - viteza recuperare 300g/min - soft pt kit spalare - Posibilitate parolare acces - Pompa vacuum: 100 litri/min - Debit campresor: 400 gr/min - volumul rezervorului : 12 kg - deplasabil pe 4 roti - dimensiuni : 60 x 64 x 110 mm - greutate proprie : 90 kg

Conditii referitoare la contract:

Produsele vor fi noi, insotite de certificat de calitate si conformitate, certificat de eficienta a clasei energetice si certificate de garantie. Livrarea produselor si facturarea se va efectua in baza de contract.Plata se va face cu OP in termen de maxim 30 zile conform contract .Pretul total al ofertei va include cheltuieli transport, manipulare necesare pentru indeplinirea comenzii, se exprima in ron cu TVA inclus. Livrarea se va efectua la sediul societatii din Sos Giurgiului nr.260. Deasemenea produsele care se defecteaza in perioada de garantie, vor fi inlocuite pe cheltuiala furnizorului in max. 5 zile lucratoare, de la data comunicarii in scris a beneficiarului.

Conditii de participare:

Achizitia directa se va derula prin intermediul Catalogului electronic SEAP si se vor transmite cereri de ofertare catre operatorii economici care au publicat oferta personalizata in urma prezentului anunt de publicitate. In aceasta etapa a achizitiei se va solicita operatorilor economici transmiterea prin e-mail a ofertei financiare cu centralizatorul de preturi completat, semnat si stampilat. Nu se accepta oferte partiale. Pentru informatii suplimentare ne puteti contacta prin e-mail, la adresa office@serviceciclop.ro, gabitutueanu@yahoo.com sau la telefon 0720063460 sau 0740280349

Criterii de atribuire:

Cel mai mic pret, cel mai scurt timp de achizitie.

 

 

8.Denumire contract:

Scaner universal cu afisaj LCD color pentru autoturisme:

Descriere contract:

- Display color mare, 14.2 cm, cu tuch-screen - Memoreaza ultimele 20 vehicule testate - Port conectare USB si mini USB - Procesor rapid ARM superrapid incorporat - Indica cablul si mufa care se foloseste - Indica locul unde se afla mufa in masina - Afisare cod erroare + explicatii - Stergere coduri erroare - Resetare intervale de service - Redare si memorare date in test drive - Programare injectoare - Actionare actuatori - Verificare functionare mufa EOBD masina - Redare/salvare grafice - La masinile care sunt foarte noi si/sau nu exista in baza de date, scaneaza minim partea de motor - Camlu EOBD I / II inclus in standard - Functie incarcare acumulatori interni - Toate protocoalele de comunicare ISO 9141-2; SAE J1850 (VPW); SAE J1850 (PWM); ISO 14230-4 (KWP2000); ISO 15765-4 (CAN) - Upgradare si stocare soft pe Compact Flash - Cabluri alimentare la baterie sau la bricheta 

Conditii referitoare la contract:

Produsele vor fi noi, insotite de certificat de calitate si conformitate, certificat de eficienta a clasei energetice si certificate de garantie. Livrarea produselor si facturarea se va efectua in baza de contract.Plata se va face cu OP in termen de maxim 30 zile conform contract .Pretul total al ofertei va include cheltuieli transport, manipulare necesare pentru indeplinirea comenzii, se exprima in ron cu TVA inclus. Livrarea se va efectua la sediul societatii din Sos Giurgiului nr.260. Deasemenea produsele care se defecteaza in perioada de garantie, vor fi inlocuite pe cheltuiala furnizorului in max. 5 zile lucratoare, de la data comunicarii in scris a beneficiarului.

Conditii de participare:

Achizitia directa se va derula prin intermediul Catalogului electronic SEAP si se vor transmite cereri de ofertare catre operatorii economici care au publicat oferta personalizata in urma prezentului anunt de publicitate. In aceasta etapa a achizitiei se va solicita operatorilor economici transmiterea prin e-mail a ofertei financiare cu centralizatorul de preturi completat, semnat si stampilat. Nu se accepta oferte partiale. Pentru informatii suplimentare ne puteti contacta prin e-mail, la adresa office@serviceciclop.ro, gabitutueanu@yahoo.com sau la telefon 0720063460 sau 0740280349

Criterii de atribuire:

Cel mai mic pret, cel mai scurt timp de achizitie.

 

 

9. Denumire contract:

Achizitie GYSPOT Echipament pentru îndreptat tablă

Descriere contract:

Ø Foarte usor de controlat (doar 2 parametri: nivel putere, cu 11 niveluri si selectarea sculei) Ø Pornire automata (este necesar doar un simplu contact intre scula si materialul de tras) Ø Controlat de microprocesor (75 presetari), rezultand o larga versatilitate Ø Alimentare: 380 V/50 Hz Ø Valoarea siguranţei necesare la reţea:16 A Ø Tensiunea de mers în gol: 7,4 V Ø Intensitatea curentului de sudare:3.800 A Ø Lungime cablul legătură cleşte: 2 m Ø Lungime cablu masa: 2 m Ø Lungime cablu alimentare: 4 m Ø Dimensiuni: 330x210x245 mm Ø Masa: 23 Kg

Conditii referitoare la contract:

Produsele vor fi noi, insotite de certificat de calitate si conformitate, certificat de eficienta a clasei energetice si certificate de garantie. Livrarea produselor si facturarea se va efectua in baza de contract.Plata se va face cu OP in termen de maxim 30 zile conform contract .Pretul total al ofertei va include cheltuieli transport, manipulare necesare pentru indeplinirea comenzii, se exprima in ron cu TVA inclus. Livrarea se va efectua la sediul societatii din Sos Giurgiului nr.260. Deasemenea produsele care se defecteaza in perioada de garantie, vor fi inlocuite pe cheltuiala furnizorului in max. 5 zile lucratoare, de la data comunicarii in scris a beneficiarului.

Conditii de participare:

Achizitia directa se va derula prin intermediul Catalogului electronic SEAP si se vor transmite cereri de ofertare catre operatorii economici care au publicat oferta personalizata in urma prezentului anunt de publicitate. In aceasta etapa a achizitiei se va solicita operatorilor economici transmiterea prin e-mail a ofertei financiare cu centralizatorul de preturi completat, semnat si stampilat. Nu se accepta oferte partiale. Pentru informatii suplimentare ne puteti contacta prin e-mail, la adresa office@serviceciclop.ro, gabitutueanu@yahoo.com sau la telefon 0720063460 sau 0740280349

Criterii de atribuire:

Cel mai mic pret, cel mai scurt termen de livrare

 

 

10, Denumire contract:

Achizitie Sistem complet pentru fixat şi redresat caroserii de autoturisme şi autoutilitare mici

Descriere contract:

Sistem complet pentru fixat şi redresat caroserii de autoturisme şi autoutilitare mici - Echipament hidro–pneumatic pentru îndreptat orice tip de caroserii (autoturisme, autoutilitare) - Fixare rigidă a caroseriei pe banc cu ajutorul clemelor de fixare/prindere -Acţionare pneumatică a pompei de presiune - Posibilităţi de lucru în locuri greu accesibile (elemente de caroserie strivite) - Poziţionarea sistemului de tras caroseria de jur împrejurul bancului - Sistem de tragere vectorial cu cilindru având forţa de tragere de 10 tone -Compatibil cu orice sistem de măsurare

Conditii referitoare la contract:

Produsele vor fi noi, insotite de certificat de calitate si conformitate, certificat de eficienta a clasei energetice si certificate de garantie. Livrarea produselor si facturarea se va efectua in baza de contract.Plata se va face cu OP in termen de maxim 30 zile conform contract .Pretul total al ofertei va include cheltuieli transport, manipulare necesare pentru indeplinirea comenzii, se exprima in ron cu TVA inclus. Livrarea se va efectua la sediul societatii din Sos Giurgiului nr.260. Deasemenea produsele care se defecteaza in perioada de garantie, vor fi inlocuite pe cheltuiala furnizorului in max. 5 zile lucratoare, de la data comunicarii in scris a beneficiarului.

Conditii de participare:

Achizitia directa se va derula prin intermediul Catalogului electronic SEAP si se vor transmite cereri de ofertare catre operatorii economici care au publicat oferta personalizata in urma prezentului anunt de publicitate. In aceasta etapa a achizitiei se va solicita operatorilor economici transmiterea prin e-mail a

ofertei financiare cu centralizatorul de preturi completat, semnat si stampilat. Nu se accepta oferte partiale. Pentru informatii suplimentare ne puteti contacta prin e-mail, la adresa office@serviceciclop.ro, gabitutueanu@yahoo.com sau la telefon 0720063460 sau 0740280349

Criterii de atribuire:

Cel mai mic pret, cel mai scurt timp de livrare

 

 

11. Descriere contract:

Achizitie MAŞINĂ DE POLISAT ORBITALĂ

Conditii referitoare la contract:

Produsele vor fi noi, insotite de certificat de calitate si conformitate, certificat de eficienta a clasei energetice si certificate de garantie. Livrarea produselor si facturarea se va efectua in baza de contract.Plata se va face cu OP in termen de maxim 30 zile conform contract .Pretul total al ofertei va include cheltuieli transport, manipulare necesare pentru indeplinirea comenzii, se exprima in ron cu TVA inclus. Livrarea se va efectua la sediul societatii din Sos Giurgiului nr.260. Deasemenea produsele care se defecteaza in perioada de garantie, vor fi inlocuite pe cheltuiala furnizorului in max. 5 zile lucratoare, de la data comunicarii in scris a beneficiarului.

Conditii de participare:

Achizitia directa se va derula prin intermediul Catalogului electronic SEAP si se vor transmite cereri de ofertare catre operatorii economici care au publicat oferta personalizata in urma prezentului anunt de publicitate. In aceasta etapa a achizitiei se va solicita operatorilor economici transmiterea prin e-mail a ofertei financiare cu centralizatorul de preturi completat, semnat si stampilat. Nu se accepta oferte partiale. Pentru informatii suplimentare ne puteti contacta prin e-mail, la adresa office@serviceciclop.ro, gabitutueanu@yahoo.com sau la telefon 0720063460 sau 0740280349

Criterii de atribuire:

Cel mai mic pret, cel mai scurt termen de livrare

 

12. Denumire contract:

ROBOT DE PORNIRE Echipament autonom pentru pornire motor 025448

Descriere contract:

ROBOT DE PORNIRE Echipament autonom pentru pornire motor 025448 Ø Curent la tensiune de 12/24 V Ø Curent de vârf: 1450/1300 A Ø Curent pornire 750/650 A Ø Incarcare acumulatori la tensiune 12 V sau 230 V Ø Lungime cabluri: 2 x 1,8 m; Ø25 mm ² Ø Dimensiuni : 35 x 19 x 44 cm Ø Masa: 18 kg

Conditii referitoare la contract:

Produsele vor fi noi, insotite de certificat de calitate si conformitate, certificat de eficienta a clasei energetice si certificate de garantie. Livrarea produselor si facturarea se va efectua in baza de contract.Plata se va face cu OP in termen de maxim 30 zile conform contract .Pretul total al ofertei va include cheltuieli transport, manipulare necesare pentru indeplinirea comenzii, se exprima in ron cu TVA inclus. Livrarea se va efectua la sediul societatii din Sos Giurgiului nr.260. Deasemenea produsele care se defecteaza in perioada de garantie, vor fi inlocuite pe cheltuiala furnizorului in max. 5 zile lucratoare, de la data comunicarii in scris a beneficiarului.

Conditii de participare:

Achizitia directa se va derula prin intermediul Catalogului electronic SEAP si se vor transmite cereri de ofertare catre operatorii economici care au publicat oferta personalizata in urma prezentului anunt de publicitate. In aceasta etapa a achizitiei se va solicita operatorilor economici transmiterea prin e-mail a ofertei financiare cu centralizatorul de preturi completat, semnat si stampilat. Nu se accepta oferte partiale. Pentru informatii suplimentare ne puteti contacta prin e-mail, la adresa office@serviceciclop.ro, gabitutueanu@yahoo.com sau la telefon 0720063460 sau 0740280349

Criterii de atribuire:

Cel mai scurt timp de achizitie, cel mai mic pret

 

13. Denumire contract:

MSE 5500 - elevator bicoloană fără cadru de bază, cu sincronizare electromecanică, cu braţe telescopice

Descriere contract:

MSE 5500 - elevator bicoloană fără cadru de bază, cu sincronizare electromecanică, cu braţe telescopice Ø Capacitate portantă: 5.500 kg Ø Înălţime maximă de ridicare: 2.040 mm Ø Înălţime minimă de preluare: 140-220 mm Ø Lăţime totală elevator : 2.790 mm Ø Timp de ridicare: 40 s Ø Putere motor: 2 x 3 kW Ø Cursă de ridicare: 1.820 mm Ø Lăţime între coloane: 3.000 mm Ø Înălţime totală elevator: 5.035 mm Ø Lungime braţe spate: 850 – 1.900 mm Ø Lungime braţe faţă: 850 – 1.900 mm Ø Lăţime acces: 2.780 mm Ø Distribuţie sarcină admisă: 1/2 Ø Alimentare: 380 V/50 Hz Ø Tip antrenare: electromecanică Ø Sisteme de siguranţă: - zăvorâre automată a braţelor portante - blocare automată la spargerea piulitei de sarcină Ø Piuliţe de siguranţă şi sarcină din Nylatron – patent HOFMANN Ø Masă elevator: 1.000 kg

Conditii referitoare la contract:

Produsele vor fi noi, insotite de certificat de calitate si conformitate, certificat de eficienta a clasei energetice si certificate de garantie. Livrarea produselor si facturarea se va efectua in baza de contract.Plata se va face cu OP in termen de maxim 30 zile conform contract .Pretul total al ofertei va include cheltuieli transport, manipulare necesare pentru indeplinirea comenzii, se exprima in ron cu TVA inclus. Livrarea se va efectua la sediul societatii din Sos Giurgiului nr.260. Deasemenea produsele care se defecteaza in perioada de garantie, vor fi inlocuite pe cheltuiala furnizorului in max. 5 zile lucratoare, de la data comunicarii in scris a beneficiarului.

Conditii de participare:

Achizitia directa se va derula prin intermediul Catalogului electronic SEAP si se vor transmite cereri de ofertare catre operatorii economici care au publicat oferta personalizata in urma prezentului anunt de publicitate. In aceasta etapa a achizitiei se va solicita operatorilor economici transmiterea prin e-mail a ofertei financiare cu centralizatorul de preturi completat, semnat si stampilat. Nu se accepta oferte partiale. Pentru informatii suplimentare ne puteti contacta prin e-mail, la adresa office@serviceciclop.ro, gabitutueanu@yahoo.com sau la telefon 0720063460 sau 0740280349

Criterii de atribuire:

Cel mai scurt timp de achizitie, cel mai mic pret

 

 

14. Denumire contract:

ROBOT DE PORNIRE Echipament autonom pentru pornire motor 025448

Descriere contract:

ROBOT DE PORNIRE Echipament autonom pentru pornire motor 025448 Ø Curent la tensiune de 12/24 V Ø Curent de vârf: 1450/1300 A Ø Curent pornire 750/650 A Ø Incarcare acumulatori la tensiune 12 V sau 230 V Ø Lungime cabluri: 2 x 1,8 m; Ø25 mm ² Ø Dimensiuni : 35 x 19 x 44 cm Ø Masa: 18 kg

Conditii referitoare la contract:

Produsele vor fi noi, insotite de certificat de calitate si conformitate, certificat de eficienta a clasei energetice si certificate de garantie. Livrarea produselor si facturarea se va efectua in baza de contract.Plata se va face cu OP in termen de maxim 30 zile conform contract .Pretul total al ofertei va include cheltuieli transport, manipulare necesare pentru indeplinirea comenzii, se exprima in ron cu TVA inclus. Livrarea se va efectua la sediul societatii din Sos Giurgiului nr.260. Deasemenea produsele care se defecteaza in perioada de garantie, vor fi inlocuite pe cheltuiala furnizorului in max. 5 zile lucratoare, de la data comunicarii in scris a beneficiarului.

Conditii de participare:

Achizitia directa se va derula prin intermediul Catalogului electronic SEAP si se vor transmite cereri de ofertare catre operatorii economici care au publicat oferta personalizata in urma prezentului anunt de publicitate. In aceasta etapa a achizitiei se va solicita operatorilor economici transmiterea prin e-mail a ofertei financiare cu centralizatorul de preturi completat, semnat si stampilat. Nu se accepta oferte partiale. Pentru informatii suplimentare ne puteti contacta prin e-mail, la adresa office@serviceciclop.ro, gabitutueanu@yahoo.com sau la telefon 0720063460 sau 0740280349

Criterii de atribuire:

Cel mai scurt timp de achizitie, cel mai mic pret

 

15. Denumire contract:

Achizitie servicii de proiectare de site-uri

Descriere contract:

Servicii de proiectare site-uri web, administrare baza de date , proiectare elemente grafice, mentenanta si interventie remediere functionare, configurare

Conditii referitoare la contract:

Pretul reprezinta valoarea lunara

Conditii de participare:

Achizitia directa se va derula prin intermediul Catalogului electronic SEAP si se vor transmite cereri de ofertare catre operatorii economici care au publicat oferta personalizata in urma prezentului anunt de publicitate. In aceasta etapa a achizitiei se va solicita operatorilor economici transmiterea prin e-mail a ofertei financiare cu centralizatorul de preturi completat, semnat si stampilat. Nu se accepta oferte partiale. Pentru informatii suplimentare ne puteti contacta prin e-mail, la adresa office@serviceciclop.ro, gabitutueanu@yahoo.com sau la telefon 0720063460 sau 0740280349

Criterii de atribuire:

Pretul cel mai mic, grad de profesionalism ridicaat

 

 

16. Descriere contract:

Servicii de proiectare site-uri web, administrare baza de date , proiectare elemente grafice, mentenanta si interventie remediere functionare, configurare

Conditii referitoare la contract:

Pretul reprezinta valoarea lunara

Conditii de participare:

Achizitia directa se va derula prin intermediul Catalogului electronic SEAP si se vor transmite cereri de ofertare catre operatorii economici care au publicat oferta personalizata in urma prezentului anunt de publicitate. In aceasta etapa a achizitiei se va solicita operatorilor economici transmiterea prin e-mail a ofertei financiare cu centralizatorul de preturi completat, semnat si stampilat. Nu se accepta oferte partiale. Pentru informatii suplimentare ne puteti contacta prin e-mail, la adresa office@serviceciclop.ro, gabitutueanu@yahoo.com sau la telefon 0720063460 sau 0740280349

Criterii de atribuire:

Pretul cel mai mic, grad de profesionalism ridicat

 

 

17. Descriere contract:

Achizitie MAŞINĂ DE POLISAT ORBITALĂ

Conditii referitoare la contract:

Produsele vor fi noi, insotite de certificat de calitate si conformitate, certificat de eficienta a clasei energetice si certificate de garantie. Livrarea produselor si facturarea se va efectua in baza de contract.Plata se va face cu OP in termen de maxim 30 zile conform contract .Pretul total al ofertei va include cheltuieli transport, manipulare necesare pentru indeplinirea comenzii, se exprima in ron cu TVA inclus. Livrarea se va efectua la sediul societatii din Sos Giurgiului nr.260. Deasemenea produsele care se defecteaza in perioada de garantie, vor fi inlocuite pe cheltuiala furnizorului in max. 5 zile lucratoare, de la data comunicarii in scris a beneficiarului.

Conditii de participare:

Achizitia directa se va derula prin intermediul Catalogului electronic SEAP si se vor transmite cereri de ofertare catre operatorii economici care au publicat oferta personalizata in urma prezentului anunt de publicitate. In aceasta etapa a achizitiei se va solicita operatorilor economici transmiterea prin e-mail a ofertei financiare cu centralizatorul de preturi completat, semnat si stampilat. Nu se accepta oferte partiale. Pentru informatii suplimentare ne puteti contacta prin e-mail, la adresa office@serviceciclop.ro, gabitutueanu@yahoo.com sau la telefon 0720063460 sau 0740280349

Criterii de atribuire:

Cel mai mic pret, cel mai scurt termen de livrare

 

 

18. Descriere contract:

PISTOL DE VOPSIT Set duze : 1.0 mm, 1.2 mm, 1.4 mm, 1.7 mm and 2.0 mm

Conditii referitoare la contract:

Produsele vor fi noi, insotite de certificat de calitate si conformitate, certificat de eficienta a clasei energetice si certificate de garantie. Livrarea produselor si facturarea se va efectua in baza de contract.Plata se va face cu OP in termen de maxim 30 zile conform contract .Pretul total al ofertei va include cheltuieli transport, manipulare necesare pentru indeplinirea comenzii, se exprima in ron cu TVA inclus. Livrarea se va efectua la sediul societatii din Sos Giurgiului nr.260. Deasemenea produsele care se defecteaza in perioada de garantie, vor fi inlocuite pe cheltuiala furnizorului in max. 5 zile lucratoare, de la data comunicarii in scris a beneficiarului.

Conditii de participare:

Achizitia directa se va derula prin intermediul Catalogului electronic SEAP si se vor transmite cereri de ofertare catre operatorii economici care au publicat oferta personalizata in urma prezentului anunt de publicitate. In aceasta etapa a achizitiei se va solicita operatorilor economici transmiterea prin e-mail a ofertei financiare cu centralizatorul de preturi completat, semnat si stampilat. Nu se accepta oferte partiale. Pentru informatii suplimentare ne puteti contacta prin e-mail, la adresa office@serviceciclop.ro, gabitutueanu@yahoo.com sau la telefon 0720063460 sau 0740280349

Criterii de atribuire:

cel mai mic pret, cel mai scurt timp dde livrare

Descriere contract:

MAŞINĂ DE ŞLEFUIT ORBITALĂ COMPOZIT

Conditii referitoare la contract:

Produsele vor fi noi, insotite de certificat de calitate si conformitate, certificat de eficienta a clasei energetice si certificate de garantie. Livrarea produselor si facturarea se va efectua in baza de contract.Plata se va face cu OP in termen de maxim 30 zile conform contract .Pretul total al ofertei va include cheltuieli transport, manipulare necesare pentru indeplinirea comenzii, se exprima in ron cu TVA inclus. Livrarea se va efectua la sediul societatii din Sos Giurgiului nr.260. Deasemenea produsele care se defecteaza in perioada de garantie, vor fi inlocuite pe cheltuiala furnizorului in max. 5 zile lucratoare, de la data comunicarii in scris a beneficiarului.

Conditii de participare:

Achizitia directa se va derula prin intermediul Catalogului electronic SEAP si se vor transmite cereri de ofertare catre operatorii economici care au publicat oferta personalizata in urma prezentului anunt de publicitate. In aceasta etapa a achizitiei se va solicita operatorilor economici transmiterea prin e-mail a ofertei financiare cu centralizatorul de preturi completat, semnat si stampilat. Nu se accepta oferte partiale. Pentru informatii suplimentare ne puteti contacta prin e-mail, la adresa office@serviceciclop.ro, gabitutueanu@yahoo.com sau la telefon 0720063460 sau 0740280349

Criterii de atribuire:

Cel mai scurt timp de achizitie, cel mai mic pret

 

 

19. Descriere contract:

Achizitie CIOCAN CAROSERIE Nº4 CIOCAN CAROSERIE Nº5 CIOCAN CAROSERIE Nº6

Conditii referitoare la contract:

Produsele vor fi noi, insotite de certificat de calitate si conformitate, certificat de eficienta a clasei energetice si certificate de garantie. Livrarea produselor si facturarea se va efectua in baza de contract.Plata se va face cu OP in termen de maxim 30 zile conform contract .Pretul total al ofertei va include cheltuieli transport, manipulare necesare pentru indeplinirea comenzii, se exprima in ron cu TVA inclus. Livrarea se va efectua la sediul societatii din Sos Giurgiului nr.260. Deasemenea produsele care se defecteaza in perioada de garantie, vor fi inlocuite pe cheltuiala furnizorului in max. 5 zile lucratoare, de la data comunicarii in scris a beneficiarului.

Conditii de participare:

Achizitia directa se va derula prin intermediul Catalogului electronic SEAP si se vor transmite cereri de ofertare catre operatorii economici care au publicat oferta personalizata in urma prezentului anunt de publicitate. In aceasta etapa a achizitiei se va solicita operatorilor economici transmiterea prin e-mail a ofertei financiare cu centralizatorul de preturi completat, semnat si stampilat. Nu se accepta oferte partiale. Pentru informatii suplimentare ne puteti contacta prin e-mail, la adresa office@serviceciclop.ro, gabitutueanu@yahoo.com sau la telefon 0720063460 sau 0740280349

Criterii de atribuire:

Cel mai scurt timp de achizitie, cel mai mic pret

Descriere contract:

Aparat de sudare cu arc electric în mediu protector de gaz pentru oţel, – inox şi Al + Manometru 20l/min

Conditii referitoare la contract:

Produsele vor fi noi, insotite de certificat de calitate si conformitate, certificat de eficienta a clasei energetice si certificate de garantie. Livrarea produselor si facturarea se va efectua in baza de contract.Plata se va face cu OP in termen de maxim 30 zile conform contract .Pretul total al ofertei va include cheltuieli transport, manipulare necesare pentru indeplinirea comenzii, se exprima in ron cu TVA inclus. Livrarea se va efectua la sediul societatii din Sos Giurgiului nr.260. Deasemenea produsele care se defecteaza in perioada de garantie, vor fi inlocuite pe cheltuiala furnizorului in max. 5 zile lucratoare, de la data comunicarii in scris a beneficiarului.

Conditii de participare:

Ø Intensitatea curentului de sudare: 15 – 205 A - Curentul de sudare în regim 60%: 110 A - 7 trepte de reglare a intensităţii curentului de sudare - Tensiunea de mers în gol: 16 – 28 V -Alimentare: 380 V/50 Hz/3ph - Valoarea siguranţei necesare la reţea: 10 A - Putere reactivă: 5 KVA - Diametrul sârmei electrod - 0,6 – 1 mm - Clasa izolaţiei: IP21 - Mobil pe rotile - Dimensiuni: 47x77x79 cm -Masa: 55 Kg Manometru 20l/min

Criterii de atribuire:

Cel mai scurt timp de achizitie, cel mai mic pret

Informatii suplimentare:

Achizitia directa se va derula prin intermediul Catalogului electronic SEAP si se vor transmite cereri de ofertare catre operatorii economici care au publicat oferta personalizata in urma prezentului anunt de publicitate. In aceasta etapa a achizitiei se va solicita operatorilor economici transmiterea prin e-mail a ofertei financiare cu centralizatorul de preturi completat, semnat si stampilat. Nu se accepta oferte partiale. Pentru informatii suplimentare ne puteti contacta prin e-mail, la adresa office@serviceciclop.ro, gabitutueanu@yahoo.com sau la telefon 0720063460 sau 0740280349

 

20. Achizitie echipamente IT

1. Fujitsu PC, processor Core i3 , 7100, 3.9 GHz, Capacitate memorie 8 GB DDR4 ,2400 MHz , SSD 240 GB ,SATA3, Tip unitate optica :DVD-RW ,LAN 10/100/1000 Mbit/s,USB 2.0, USB 3.0, DVI, PS/2,RJ-45,PCI Express 3.0 x16,PCI Express x1 ,Micro Tower, Putere sursa 280 W,Mouse inclus,Tastatura inclusa, Greutate 7 kg, garantie sIstem 36 luni. - 14 buc 2. Monitor Asus VS228NE 21.5 inch 1920x1080 5ms , LED, 16:9 , 200 cd/m², 500000000:1 ,Unghi vizibilitate 90/65 °, 1 x D-Sub, 1 x DVI, Kensington lock ,Negru, garantie 24 luni. 14. buc 3. Sistem operare Microsoft, FQC-08929, Windows Pro 10 64Bit Eng Intl 1pk DSP OEI DVD 14 buc 4. Soft Office Home and Business 2016 Win English EuroZone Medialess P2 - 14 buc 5. Unitate protective tensiune server SOCOMEC NeTYS PE 1500,Line interactive, 1500 VA, 900 W, Sinusoida aproximata, Tower, Faza intrare Monofazat, Faza iesire Monofazat, Conectori intrare Schuko, Conectori iesire 6 x IEC 320 C13, nterfete USB, 230 , Panou de control LCD Display, garantie 24 luni - 1 buc

Conditii referitoare la contract:

• Produsele vor fi noi, insotite de certificat de calitate si conformitate, certificat de eficienta a clasei energetice si certificate de garantie. Livrarea produselor si facturarea se va efectua in baza de contract.Plata se va face cu OP in termen de maxim 30 zile conform contract .Pretul total al ofertei va include cheltuieli transport, manipulare necesare pentru indeplinirea comenzii, se exprima in ron cu TVA inclus. Livrarea se va efectua la sediul societatii din Sos Giurgiului nr.260. Deasemenea produsele care se defecteaza in perioada de garantie, vor fi inlocuite pe cheltuiala furnizorului in max. 5 zile lucratoare, de la data comunicarii in scris a beneficiarului.

Conditii de participare:

Achizitia directa se va derula prin ntermediul Catalogului electronic SEAP si se vor transmite cereri de ofertare catre operatorii economici care au publicat oferta personalizata in urma prezentului anunt de publicitate. In aceasta etapa a achizitiei se va solicita operatorilor economici transmiterea prin e-mail a ofertei financiare cu centralizatorul de preturi completat, semnat si stampilat. Nu se accepta oferte partiale. Pentru informatii suplimentare ne puteti contacta prin e-mail, la adresa office@serviceciclop.ro, gabitutueanu@yahoo.com sau la telefon 0720063460 sau 0740280349

Criterii de atribuire:

Cel mai mic pret, cea mai scurta perioada de livrare

 

21. Notebook HP 250 G6 PC, 15.6 inch, Win. 10 Pro, Intel Ci7, 256GB SSD, 8GB, Windows 10 Pro

DESCRIERE CONTRACT * 215/3000

HP UMA i7-7500U 250 G6 / 15.6 FHD SVA AG / 8GB 1D DDR4 / 256GB with Connector / Windows 10 Pro / DVD-Writer / 1yw / Ash kbd TP / Intel 3168 AC 1x1+BT 4.2 / Silver / SeaShipment 30213100-6 Computere portabile (Rev.2)

CONDITII REFERITOARE LA CONTRACT 680/2000

• Produsele vor fi noi, insotite de certificat de calitate si conformitate, certificat de eficienta a clasei energetice si certificate de garantie. Livrarea produselor si facturarea se va efectua in baza de contract.Plata se va face cu OP in termen de maxim 30 zile conform contract .Pretul total al ofertei va include cheltuieli transport, manipulare necesare pentru indeplinirea comenzii, se exprima in ron cu TVA inclus. Livrarea se va efectua la sediul societatii din Sos Giurgiului nr.260. Deasemenea produsele care se defecteaza in perioada de garantie, vor fi inlocuite pe cheltuiala furnizorului in max. 5 zile lucratoare, de la data comunicarii in scris a beneficiarului.

CONDITII DE PARTICIPARE 589/2000

Achizitia directa se va derula prin ntermediul Catalogului electronic SEAP si se vor transmite cereri de ofertare catre operatorii economici care au publicat oferta personalizata in urma prezentului anunt de publicitate. In aceasta etapa a achizitiei se va solicita operatorilor economici transmiterea prin e-mail a ofertei financiare cu centralizatorul de preturi completat, semnat si stampilat. Nu se accepta oferte partiale. Pentru informatii suplimentare ne puteti contacta prin e-mail, la adresa office@serviceciclop.ro, gabitutueanu@yahoo.com sau la telefon 0720063460 sau 0740280349

CRITERII DE ATRIBUIRE 47/1000

cel mai mic pret, cel mai scurt timp de livrare

 

 

22. Denumire contract:

CAMERA ENDOSCOP INSPECTIE AUTO IUNI SPYCAM EE10, 10M, REZISTENT LA APA

Descriere contract:

CAMERA ENDOSCOP INSPECTIE AUTO IUNI SPYCAM EE10, 10M, REZISTENT LA APA

Conditii referitoare la contract:

• Produsele vor fi noi, insotite de certificat de calitate si conformitate, certificat de eficienta a clasei energetice si certificate de garantie. Livrarea produselor si facturarea se va efectua in baza de contract.Plata se va face cu OP in termen de maxim 30 zile conform contract .Pretul total al ofertei va include cheltuieli transport, manipulare necesare pentru indeplinirea comenzii, se exprima in ron cu TVA inclus. Livrarea se va efectua la sediul societatii din Sos Giurgiului nr.260. Deasemenea produsele care se defecteaza in perioada de garantie, vor fi inlocuite pe cheltuiala furnizorului in max. 5 zile lucratoare, de la data comunicarii in scris a beneficiarului.

Conditii de participare:

Achizitia directa se va derula prin intermediul Catalogului electronic SEAP si se vor transmite cereri de ofertare catre operatorii economici care au publicat oferta personalizata in urma prezentului anunt de publicitate. In aceasta etapa a achizitiei se va solicita operatorilor economici transmiterea prin e-mail a ofertei financiare cu centralizatorul de preturi completat, semnat si stampilat. Nu se accepta oferte partiale. Pentru informatii suplimentare ne puteti contacta prin e-mail, la adresa office@ciclopservice.ro, gabitutueanu@yahoo.com sau la telefon 0720063460 sau 0740280349

Criterii de atribuire:

cel mai mic pret, cel mai scurt timp de livrare

 

 

23. Denumire contract:

Achizitie servicii audit extern

Descriere contract:

auditarea situatiilor financiare anuale conform reglementarilor contabile in vigoare

Conditii referitoare la contract:

perioada contractuala 3 ani plata prestatiei in transe cu costul negociat in anunt reprezentand valoare anuala

Conditii de participare:

membri Camera Auditorilor Financiari din Romania

Criterii de atribuire:

cel mai mic pret, serviciile cele mai bine organizate din punct de vedere profesional

Informatii suplimentare:

Achizitia directa se va derula prin intermediul Catalogului electronic SEAP si se vor transmite cereri de ofertare catre operatorii economici care au publicat oferta personalizata in urma prezentului anunt de publicitate. In aceasta etapa a achizitiei se va solicita operatorilor economici transmiterea prin e-mail a ofertei financiare cu centralizatorul de preturi completat, semnat si stampilat. Nu se accepta oferte partiale. Pentru informatii suplimentare ne puteti contacta prin e-mail, la adresa office@ciclopservice.ro, gabitutueanu@yahoo.com sau la telefon 0720063460 sau 0740280349

 

24. Denumire contract:

Achizitie vopsea lavabila exterior+amorsa+pensule+trafaleti+banda protectie

Data limita depunere oferta:

Descriere contract:

Achizitie: 1. 6 galeti vopsea lavabila OSKAR Ceramic exterior-8 kg culoare albastru cu pigmentatia 161-6 2. 6 bidoane amorsa Oskar antimucegai - 4 kg 3. 2 bucati pensula lata 4. un trafalete mic si unul mare 5. 3 buc rola banda protectoare

Conditii referitoare la contract:

Produsele vor fi noi, insotite de certificat de calitate si conformitate, certificat de eficienta a clasei energetice si certificate de garantie. Livrarea produselor si facturarea se va efectua in baza de contract.Plata se va face cu OP in termen de maxim 30 zile conform contract .Pretul total al ofertei va include cheltuieli transport, manipulare necesare pentru indeplinirea comenzii, se exprima in ron cu TVA inclus. Livrarea se va efectua la sediul societatii din Sos Giurgiului nr.260. Deasemenea produsele care se defecteaza in perioada de garantie, vor fi inlocuite pe cheltuiala furnizorului in max. 5 zile lucratoare, de la data comunicarii in scris a beneficiarului

Conditii de participare:

Achizitia directa se va derula prin intermediul Catalogului electronic SEAP si se vor transmite cereri de ofertare catre operatorii economici care au publicat oferta personalizata in urma prezentului anunt de publicitate. In aceasta etapa a achizitiei se va solicita operatorilor economici transmiterea prin e-mail a ofertei financiare cu centralizatorul de preturi completat, semnat si stampilat. Nu se accepta oferte partiale. Pentru informatii suplimentare ne puteti contacta prin e-mail, la adresa office@ciclopservice.ro, gabitutueanu@yahoo.com sau la telefon 0720063460 sau 0740280349

Criterii de atribuire:

cel mai mic pret, cel mai scurt timp de livrare

 

 

 

25. Denumire contract:

Achizitie Trusă îndreptat caroserii 10t

Data limita depunere oferta:

23.11.2018 17:34

Tip anunt:

Cumparari directe

Tip contract:

Furnizare

Cod si denumire CPV:

44510000-8 - Scule (Rev.2)

Valoare estimata:

350,00  - 475,00  RON

 

Descriere contract:

Descriere Forţă tragere 10t Distanţa de tragere 135mm Greutate 32kg Dimensiuni de ambalare 950x400x190mm

Conditii referitoare la contract:

Produsele vor fi noi, insotite de certificat de calitate si conformitate, certificat de eficienta a clasei energetice si certificate de garantie. Livrarea produselor si facturarea se va efectua in baza de contract.Plata se va face cu OP in termen de maxim 30 zile conform contract .Pretul total al ofertei va include cheltuieli transport, manipulare necesare pentru indeplinirea comenzii, se exprima in ron cu TVA inclus. Livrarea se va efectua la sediul societatii din Sos Giurgiului nr.260. Deasemenea produsele care se defecteaza in perioada de garantie, vor fi inlocuite pe cheltuiala furnizorului in max. 5 zile lucratoare, de la data comunicarii in scris a beneficiarului.

Conditii de participare:

Achizitia directa se va derula prin intermediul Catalogului electronic SEAP si se vor transmite cereri de ofertare catre operatorii economici care au publicat oferta personalizata in urma prezentului anunt de publicitate. In aceasta etapa a achizitiei se va solicita operatorilor economici transmiterea prin e-mail a ofertei financiare cu centralizatorul de preturi completat, semnat si stampilat. Nu se accepta oferte partiale. Pentru informatii suplimentare ne puteti contacta prin e-mail, la adresa office@ciclopservice.ro, gabitutueanu@yahoo.com sau la telefon 0720063460 sau 0740280349

Criterii de atribuire:

cel mai mic pret, cel mai scurt timp de livrare

 

 

26. Denumire contract:

Achizitie elevator 2 coloane - auto

Data limita depunere oferta:

23.11.2018 18:43

Tip anunt:

Cumparari directe

Tip contract:

Furnizare

Cod si denumire CPV:

42417000-2 - Elevatoare si transportoare (Rev.2)

Valoare estimata:

6.000,00  - 6.600,00  EUR

 

Descriere contract:

Capacitate 5.5 tone , hidraulic, sincronizare electro-hidraulica inaltime coloana 4850 mm inaltime de ridicare 2000 mm brate simetrice latime trecere 3000 mm

Conditii referitoare la contract:

Produsele vor fi noi, insotite de certificat de calitate si conformitate, certificat de eficienta a clasei energetice si certificate de garantie. Livrarea produselor si facturarea se va efectua in baza de contract.Plata se va face cu OP in termen de maxim 30 zile conform contract .Pretul total al ofertei va include cheltuieli transport, manipulare necesare pentru indeplinirea comenzii, se exprima in ron cu TVA inclus. Livrarea se va efectua la sediul societatii din Sos Giurgiului nr.260. Deasemenea produsele care se defecteaza in perioada de garantie, vor fi inlocuite pe cheltuiala furnizorului in max. 5 zile lucratoare, de la data comunicarii in scris a beneficiarului.

Conditii de participare:

Achizitia directa se va derula prin intermediul Catalogului electronic SEAP si se vor transmite cereri de ofertare catre operatorii economici care au publicat oferta personalizata in urma prezentului anunt de publicitate. In aceasta etapa a achizitiei se va solicita operatorilor economici transmiterea prin e-mail a ofertei financiare cu centralizatorul de preturi completat, semnat si stampilat. Nu se accepta oferte partiale. Pentru informatii suplimentare ne puteti contacta prin e-mail, la adresa office@ciclopservice.ro, gabitutueanu@yahoo.com sau la telefon 0720063460 sau 0740280349

Criterii de atribuire:

cel mai mic pret, cel mai scurt termen de livrare

 

 

27. Denumire contract:

Achizitie elevator auto cu 4 coloane

Data limita depunere oferta:

23.11.2018 18:49

Tip anunt:

Cumparari directe

Tip contract:

Furnizare

Cod si denumire CPV:

42417000-2 - Elevatoare si transportoare (Rev.2)

Valoare estimata:

7.500,00  - 8.000,00  EUR

 

Descriere contract:

Achizitie elevator 5 to brate simetrice inaltime ridicare 1965 mm inaltime coloana 2300 mm

Conditii referitoare la contract:

Produsele vor fi noi, insotite de certificat de calitate si conformitate, certificat de eficienta a clasei energetice si certificate de garantie. Livrarea produselor si facturarea se va efectua in baza de contract.Plata se va face cu OP in termen de maxim 30 zile conform contract .Pretul total al ofertei va include cheltuieli transport, manipulare necesare pentru indeplinirea comenzii, se exprima in ron cu TVA inclus. Livrarea se va efectua la sediul societatii din Sos Giurgiului nr.260. Deasemenea produsele care se defecteaza in perioada de garantie, vor fi inlocuite pe cheltuiala furnizorului in max. 5 zile lucratoare, de la data comunicarii in scris a beneficiarului.

Conditii de participare:

Achizitia directa se va derula prin intermediul Catalogului electronic SEAP si se vor transmite cereri de ofertare catre operatorii economici care au publicat oferta personalizata in urma prezentului anunt de publicitate. In aceasta etapa a achizitiei se va solicita operatorilor economici transmiterea prin e-mail a ofertei financiare cu centralizatorul de preturi completat, semnat si stampilat. Nu se accepta oferte partiale. Pentru informatii suplimentare ne puteti contacta prin e-mail, la adresa office@ciclopservice.ro, gabitutueanu@yahoo.com sau la telefon 0720063460 sau 0740280349 Criterii de atribuire:

Criterii de atribuire:

cel mai mic pret, cel mai scurt timp de livrare

 

 

28.Denumire contract:

Achizitie cric canal 2 to

Data limita depunere oferta:

23.11.2018 18:55

Tip anunt:

Cumparari directe

Tip contract:

Furnizare

Cod si denumire CPV:

42413400-8 - Cricuri mecanice (Rev.2)

Valoare estimata:

1.400,00  - 1.800,00  EUR

 

Descriere contract:

Cric canal 2 to pentru elevator 4 coloane cu pompa pneumo-hidraulica si actionare pneumatica

Conditii referitoare la contract:

Produsele vor fi noi, insotite de certificat de calitate si conformitate, certificat de eficienta a clasei energetice si certificate de garantie. Livrarea produselor si facturarea se va efectua in baza de contract.Plata se va face cu OP in termen de maxim 30 zile conform contract .Pretul total al ofertei va include cheltuieli transport, manipulare necesare pentru indeplinirea comenzii, se exprima in ron cu TVA inclus. Livrarea se va efectua la sediul societatii din Sos Giurgiului nr.260. Deasemenea produsele care se defecteaza in perioada de garantie, vor fi inlocuite pe cheltuiala furnizorului in max. 5 zile lucratoare, de la data comunicarii in scris a beneficiarului.

Conditii de participare:

Achizitia directa se va derula prin intermediul Catalogului electronic SEAP si se vor transmite cereri de ofertare catre operatorii economici care au publicat oferta personalizata in urma prezentului anunt de publicitate. In aceasta etapa a achizitiei se va solicita operatorilor economici transmiterea prin e-mail a ofertei financiare cu centralizatorul de preturi completat, semnat si stampilat. Nu se accepta oferte partiale. Pentru informatii suplimentare ne puteti contacta prin e-mail, la adresa office@ciclopservice.ro, gabitutueanu@yahoo.com sau la telefon 0720063460 sau 0740280349 Criterii de atribuire:

Criterii de atribuire:

cel mai mic pret, cel mai scurt timp de livrare

 

 

29.Denumire contract:

Achizitie Dispozitiv hidraulic de tras caroserie auto

Data limita depunere oferta:

23.11.2018 18:58

Tip anunt:

Cumparari directe

Tip contract:

Furnizare

Cod si denumire CPV:

43328100-9 - Echipament hidraulic (Rev.2)

Valoare estimata:

2.000,00  - 2.300,00  EUR

 

Descriere contract:

Dispozitiv hidraulic de tras caroserie auto capacitate 12 tone 2 tije de sustinere, 4 suporti

Conditii referitoare la contract:

Produsele vor fi noi, insotite de certificat de calitate si conformitate, certificat de eficienta a clasei energetice si certificate de garantie. Livrarea produselor si facturarea se va efectua in baza de contract.Plata se va face cu OP in termen de maxim 30 zile conform contract .Pretul total al ofertei va include cheltuieli transport, manipulare necesare pentru indeplinirea comenzii, se exprima in ron cu TVA inclus. Livrarea se va efectua la sediul societatii din Sos Giurgiului nr.260. Deasemenea produsele care se defecteaza in perioada de garantie, vor fi inlocuite pe cheltuiala furnizorului in max. 5 zile lucratoare, de la data comunicarii in scris a beneficiarului.

Conditii de participare:

Achizitia directa se va derula prin intermediul Catalogului electronic SEAP si se vor transmite cereri de ofertare catre operatorii economici care au publicat oferta personalizata in urma prezentului anunt de publicitate. In aceasta etapa a achizitiei se va solicita operatorilor economici transmiterea prin e-mail a ofertei financiare cu centralizatorul de preturi completat, semnat si stampilat. Nu se accepta oferte partiale. Pentru informatii suplimentare ne puteti contacta prin e-mail, la adresa office@ciclopservice.ro, gabitutueanu@yahoo.com sau la telefon 0720063460 sau 0740280349 Criterii de atribuire:

Criterii de atribuire:

cel mai mic pret, cel mai scurt imp de livrare

 

 

30. Denumire contract:

Achizitie, aparat reglat geometria

Data limita depunere oferta:

23.11.2018 19:02

 

 

 

Valoare estimata:

10.000,00  - 11.000,00  EUR

 

Descriere contract:

8 ccd, turisme +camioane, blocator pedala frana si volan, platouri rotative fata pentru vehivule comerciale, PC, monitor imprimanta, baza de date, 4 cleme fixare roata, 12-28,

Conditii referitoare la contract:

Produsele vor fi noi, insotite de certificat de calitate si conformitate, certificat de eficienta a clasei energetice si certificate de garantie. Livrarea produselor si facturarea se va efectua in baza de contract.Plata se va face cu OP in termen de maxim 30 zile conform contract .Pretul total al ofertei va include cheltuieli transport, manipulare necesare pentru indeplinirea comenzii, se exprima in ron cu TVA inclus. Livrarea se va efectua la sediul societatii din Sos Giurgiului nr.260. Deasemenea produsele care se defecteaza in perioada de garantie, vor fi inlocuite pe cheltuiala furnizorului in max. 5 zile lucratoare, de la data comunicarii in scris a beneficiarului.

Conditii de participare:

Achizitia directa se va derula prin intermediul Catalogului electronic SEAP si se vor transmite cereri de ofertare catre operatorii economici care au publicat oferta personalizata in urma prezentului anunt de publicitate. In aceasta etapa a achizitiei se va solicita operatorilor economici transmiterea prin e-mail a ofertei financiare cu centralizatorul de preturi completat, semnat si stampilat. Nu se accepta oferte partiale. Pentru informatii suplimentare ne puteti contacta prin e-mail, la adresa office@ciclopservice.ro, gabitutueanu@yahoo.com sau la telefon 0720063460 sau 0740280349 Criterii de atribuire

Criterii de atribuire:

cel mai mic pret, cel mai scurt termen de livrare

 

Contact